Viser innlegg med etiketten styret. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten styret. Vis alle innlegg

mandag 20. april 2009

Håndtak


Håndtak montert.

Håndtak med throttle housing assy
Ett sett håndtak kr 706,-
Throttle housing assy kr 906,-
Kjøpt hos CBP.

fredag 17. april 2009

Støvsugertrikset


Støvsugertrikset funka perfekt.
Vil gjerne ha ledningene til alle brytere skjult inni styret, men det er ikke alltid så lett å få til.
Derfor tas støvsugeren i bruk.
Tapet støvsugerrøret til styre, tettet alle andre hull, puttet en hyssing inn i hullet i styret og på med støvsugeren, 2 sek så var hyssingen igjennom og jeg er klar til å trekke ledningene.