Viser innlegg med etiketten eksospotte. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten eksospotte. Vis alle innlegg

torsdag 5. november 2009

Eksospotter

Endelig har jeg fått eksospottene som skal monteres for visning. Dette er godkjente HD originalpotter som er nummererte og e-merkede. Dette nummeret blir ført inn i vognkortet ved visning. I tillegg må sykkelen ha en støytest, denne testen gjør blant andre CBP. Hvis sykkelen består testen, utstedes et dokument som medbringes ved visning.

Synd det er så sent på høsten, for det kreves at asfalten er tørr når testen gjøres.


Eksos