Viser innlegg med etiketten lykt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten lykt. Vis alle innlegg

tirsdag 26. mai 2009

Visning biltilsynet



Nå rigges den for visning.

Punkt 4: E-merket frontlykt er montert

fredag 17. april 2009

Ny lykt

Lykt montert. Og husk at lykteinnsatsen må være E-merket for å få den godkjent hos biltilsynet.


Bevilga meg et nytt lykteskall, det gamle hadde et par småbulker.
Kjøpt hos CBP for kr 350,-.