Viser innlegg med etiketten oljetank. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten oljetank. Vis alle innlegg

onsdag 22. april 2009

Oljetank og girkasse montert

Oljetank og girkasse montertOljetank og clutchwirebrakett montert
Clutchwirebrakett

mandag 20. april 2009

Oljetank

Her ser dere hvordan oljen sirkulerer mellom tank og motor på en 1987 evo-motor:
Fra midterste stussen på oljetanken inn på høyre stussen på oljepumpa, gjennom motoren ut av venstre stussen på oljepumpa, gjennom oljefilteret og tilbake til tanken i den høyre stussen på oljetanken.


Sånn ser min tank ut:Midt: Sug, inn på oljepumpa, uttak i bånn av tanken.Høyre (når tanken er montert): Retur til oljetank via oljefilter, kommer inn i bånn av tanken og opp i et rør innvendig i tanken.Venstre: Lufting, også et rør som går opp i tanken innvendig.


Oljetanken er ferdig forkromma.
Centrum Fornikling gjorde jobben, er veldig fornøyd med arbeidet.
Leverte inn delene 26. januar og han lovet det ferdig i uke 10, det holdt akkurat, ikke verst.
Betalte kr 2750,- inkl mva.
Centrum fornikling ligger under mine linker.