søndag 12. april 2009

MONTERING AV CHOPPER-PROSJEKT

Lager en tråd der jeg legger ut bilder etter hvert som jeg monterer chopper-prosjektet mitt.

Skal prøve å gi så mye informasjon jeg kan til hvert bilde.

Det kommer sikkert til å ta 3-4 mnd før jeg er ferdig.


Her er utgangspunktet:
Calleramme Prodnr.: CC282
Byggeår 1995
Max tillatt totalvekt : 570 kg
Max tillatt framakseltrykk : 195 kg
Max tillatt bakakseltrykk : 375 kg
Max tillatt gaffellengde : 20” forlenget
Max tillatt motoreffekt : 55 kw

Ramma er nå sandblåst og det er gjort litt slipearbeid på sveiesømmer som blir synlige etter montering.
Arbeidet er utført av Opems pulverlakkering i Ås.
Prisen for dette var kr 1000,- inkl. mva.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.